Jacek Bilczyński – redaktor naczelny FIT Magazynu pojawił się jako jeden z bohaterów książki “Skuteczny Biznes”, której premiera odbyła się 23 marca w Warszawie. Jacek w wywiadzie w książce opowiadał o zdrowym stylu życia, swojej pracy, motywacji, pasji i sukcesie, który wynika z codziennej ciężkiej pracy, przede wszystkim nad samym sobą!
Książka ta jest jedyną tego typu pozycją na polskim rynku wydawniczym – skupia wywiady z blisko dwudziestoma przedsiębiorcami, którzy osiągnęli sukces w przeróżnych branżach – od biznesu opartego na pozycjonowaniu stron www, przez marketing w coraz bardziej rozwijających się social mediach, branżę restauracyjną, architektoniczną, branże związane z szeroko pojętym zdrowym stylem życia, do ikon mediów i kultury czy osób dbających o społeczne działania PAH czy też zajmujących się rozwojem instytucji kulturalnych.
– To jedyna publikacja na polskim rynku prasowym, która nie tyle skupia się na zerach na kontach Bohaterów, choć tych im nie brakuje, co na historiach, inspiracjach i działaniach, które doprowadziły ich do miejsca, w którym się obecnie znajdują – podkreśla Aneta Zadroga, wydawca książki, współwłaścicielka Grupy Medialnej LIFESTYLE, pomysłodawczyni hitowego cyklu „SUKCES JEST KOBIETĄ” wydawanego rokrocznie w formie zbioru wywiadów z kobietami sukcesu.
– Kultura masowa w naszych głowach zakorzeniła pewne stereotypy człowieka sukcesu. Jak wygląda, czym jeździ, co robi w wolnym czasie, a nawet jaki zegarek nosi. Podobnie jest z wizją samego sukcesu – to nie tylko komfort finansowy, ale konkretne osiągnięcia, ciągły rozwój i ciężka praca. Te wszystkie wyobrażenia rodzą się w naszych głowach nie przypadkiem i najpewniej każdy Czytelnik znajdzie w tej książce postać, która będzie przynajmniej bliska jego wyobrażeniom o człowieku sukcesu – mówi Michał Karaś, redaktor najpopularniejszego w Europie serwisu specjalistycznego Stadiony.net, dbający o jak najwyższą jakość tekstów w publikacji.
– Książka ta jest zbiorem niezwykle inspirujących historii wyjątkowych Mężczyzn pełnych pasji, kreujących rzeczywistość, a także udowadniających, że niemożliwe nie istnieje! Wreszcie, mężczyzn różniących się charakterem, stylem działania, osobowością, poglądami, a jednakże mających wspólny mianownik Mężczyzny Sukcesu! – dodaje Łukasz Frydel, redaktor naczelny magazynu #Dzień Mężczyzny, redaktor wydawnictwa oraz patron publikacji.
Jacek Bilczyński, jeden z bohaterów książki, a jednocześnie redaktor naczelny FIT Magazynu – najlepszego debiutu prasowego na polskim rynku wydawniczym w 2015 roku, który objął patronatem publikację, podkreśla: – Czytając rozmowy, zauważycie, że dla każdego z naszych bohaterów definicja tego pożądanego słowa jest inna. I o tę różnorodność właśnie nam chodziło. Z przyjemnością objąłem patronatem tę publikację, wierzę, że jej lektura wielu z Was przyniesie dużo korzyści. Nie prezentujemy idealnych rozwiązań zarezerwowanych, staramy się poszerzyć wiedzę czytelników i wierzymy, że dzięki wytężonej pracy, to nam się uda.
– Ten projekt był mi bliski od momentu pomysłu wydania tej książki – pierwszej tego typu publikacji w Polsce, która nie jest rankingiem, podsumowaniem, listą zestawiającą jedynie zera na firmowych kontach Bohaterów, a która pokazuje rzeczywistą twarz biznesu, ludzi, którzy stoją za dużymi i małymi firmami. Którzy radzą sobie w zmiennym świecie biznesu, którzy mają własne marzenia, rodziny, upór i siłę do przetrwania każdej zawodowej sytuacji – zaznacza Aneta Zadroga, wydawca książki. – Dziękuję każdemu Bohaterowi tej książki, za czas włożony w ten projekt. Cieszę się, że mogłam dołożyć do tej książki praktyczny rozdział dotykający aspektów biznesu w przeróżnych branżach. Wierzę, że ta publikacja będzie inspiracją, ale też źródłem przydatnej wiedzy dla Czytelniczek i Czytelników, bo wiedza to pierwszy krok do skuteczności! – dodaje.
– Bohaterowie książki są dowodem na to, że chęć osiągnięcia celu pozwala na odniesienie wymarzonego sukcesu. Umożliwia również odkrycie radości z codziennie wykonywanej pracy – mówi Agnieszka Słodyczka, autorka części wywiadów do książki.
Książka będzie dostępna w sprzedaży od połowy kwietnia. W Empikach w całej Polsce będzie można ją kupić z magazynem EksMagazyn, będzie również dostępna w księgarni Bonito oraz w wersji elektronicznej w księgarniach internetowych.
Partnerzy Premiery przygotowali dla uczestników i Gości mnóstwo atrakcyjnych nagród i niespodzianek! Premierę uświetniły swoją obecnością gwiazdy ze świata showbiznesu i kultury.