W dniach 20-21 czerwca w Centrum Kongresowo – Wystawienniczym ICE Kraków odbyło się święto zdrowia, aktywności i urody. Podczas targów “Dni FIT&Beauty” do Krakowa ściągnęły gwiazdy fitnessu z całej Polski oraz blisko 10 tys. odwiedzających!
Gwiazdami wydarzenia byli: Akop Szostak, Michał Karmowski, Sylwia Szostak, Katarzyna Dziurska, Ola Żelazo, Paweł Głuchowski i inni. Na targach zobaczyliśmy także przedstawicieli świata showbiznesu i kultury. Gościem była m.in. Agnieszka Czerwińska, była modelka size plus, właścicielka agencji “Nobody’s Perfect”, autorka książki “Śmierć grubej Berty”.
W trakcie dwóch dni w Krakowie w Centrum ICE – najnowocześniejszym obiekcie wystawienniczym w Polsce spotkało się blisko 100 wystawców z całego kraju, którzy prezentowali odwiedzającym swoją ofertę. Wystawcy byli podzieleni pomiędzy dwie strefy: FIT (Poziom 0) oraz Beauty (Poziom 1). Mecenasami wydarzenia były firmy: Komplet – producent chleba ProBody oraz chleba z nasionami Chia oraz ProFi Fitness School.
Dyrektorem Strefy FIT podczas „Dni Fit & Beauty” był Jacek Bilczyński, promotor zdrowego stylu życia, dietetyk, gwiazda telewizji, autor bestsellerowych książek “FIT jest sexy” oraz “FIT od Kuchni”. Podczas wydarzenia odbyła się premiera jego 3. książki „FIT w praktyce”. – Bardzo cieszy mnie fakt, że coraz więcej osób interesuje się tym jak dbać o swoje zdrowie i ciało. Od kilku lat staram się pokazać, że FIT to styl życia. Fakt, że “Dni FIT&Beauty” przyciągnęły blisko 10 tys. odwiedzających świadczy o tym, że jesteśmy spragnieni wiedzy na temat aktywności i zdrowej diety, ale także, że ciekawią nas nowinki – mówi dyrektor wydarzenia Jacek Bilczyński.
Dyrektor Strefy Beauty, Aneta Zadroga, redaktor naczelna EksMagazynu – jedynego drukowanego damskiego Playboy’a w Europie, wydawca internetowych mediów lifestyle’owych, autorka powieści dla kobiet, przez ponad dziesięć lat dziennikarka i publicystka „Gazety Wyborczej” podkreśla: – “Dni FIT&Beauty” cieszą się ogromnym zainteresowaniem! Wyraźnie widać, że w Polsce Południowej brakowało takiej inicjatywy. Do grona partnerów zaprosiliśmy nie tylko firmy komercyjne, ale też organizacje, które zajmują się szeroko pojętym zdrowiem i aktywnością, np. Centrum Kultury i Turystyki w Wieliczce. Bardzo ważny był dla nas CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu. Dlatego zamiast czerpać zyski z biletów na targi postanowiliśmy, że wstęp na dwudniowe wydarzenie będzie bezpłatny. Uczestnicy i wystawcy mogli przekazać dowolną kwotę, którą przeznaczyliby na wstęp na wydarzenie na rzecz KTOZ – Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Pełna fotorelacja z imprezy znajduje się m.in. TUTAJ!